Binnen Health4you streven wij naar hoge kwaliteit en vinden wij cliënttevredenheid belangrijk.
Als je niet tevreden bent over de behandeling of de manier waarop je werd benaderd, hopen wij uiteraard dat je dit met ons bespreekt. Wij willen je vragen om dit in de eerste plaats te bespreken met je behandelaar. Samen kun je dan proberen om tot een oplossing te komen.
Mocht je er op deze wijze niet uitkomen, dan kunt u gebruik maken van onze klachtenregeling.
Interne klachtenbehandeling
De klacht kan per e-mail ingediend te worden bij de directie van Health4you, via emailadres …..
Na ontvangst van je klacht ontvang je binnen vijf werkdagen een ontvangstbevestiging. Daarin geven wij ook aan binnen welke termijn je een inhoudelijke reactie kunt verwachten. Een medewerker van ons zal hierover contact met je opnemen en zal zich inspannen voor een bevredigende afhandeling van je klacht.
Wij gaan ervan uit dat de meeste klachten naar tevredenheid kunnen worden afgehandeld. Toch kan het gebeuren dat het niet lukt om te komen tot een voor beide partijen bevredigende oplossing. Dan zijn er de volgende mogelijkheden;
Externe, onafhankelijke klachtenbehandeling
Mocht je klacht intern niet naar tevredenheid zijn afgehandeld, dan kun je je vraag of klacht voorleggen aan het onafhankelijke Klachtenloket Zorg. Een medewerker van het Klachtenloket probeert je klacht met informatie en advies op te lossen en kan je in contact brengen met een onafhankelijke klachtenfunctionaris. Die kan bemiddelen tussen jou en ons, zodat we samen alsnog een goede oplossing kunnen vinden.
Je bereikt het Klachtenloket Zorg gemakkelijk door te bellen naar telefoonnummer 070-310 53 92. Dat kan van maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 17.00 uur. Of stuur een mail naar info@klachtenloket-zorg.nl.
Voor meer informatie kijkt je hier
De Geschillencommissie
Je kunt ook een klacht indienen bij de externe en onafhankelijke Geschillencommissie Zorg Algemeen. Je klacht wordt dan een geschil. Een onpartijdige, deskundige commissie beoordeelt jouw geschil en je ontvangt een bindende uitspraak. Dat betekent dat je en wij ons aan de uitspraak moeten houden en niet in hoger beroep tegen de uitspraak kunnen gaan. Wilt je meer informatie over de werkwijze van de geschillencommissie, kijk dan hier.
We hebben je toestemming nodig om de vertalingen te laden
Om de inhoud van de website te vertalen gebruiken we een externe dienstverlener, die mogelijk gegevens over je activiteiten verzamelt. Lees het privacybeleid van de dienst en accepteer dit, om de vertalingen te bekijken.